Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Desert





Ξέρεις τι θέλω; 
Να πέσω από ψηλά σ'αυτό το βράχο. 
Να πέσω πάνω του με όλη μου τη δύναμη.
Κομμάτια χίλια.
Να τον βάψω κόκκινο κι έπειτα να με πάρει το κύμα. 
Να χαιρετίσω μονάχα τους ψαράδες. 
Ένα βλέμμα να ρίξω και να φύγω. 
Έτσι. 
Χωρίς πολλά πολλά.


Δεν είμαι τρομαγμένος. Δεν είμαι τρομαγμένος για τίποτα. Όσο πιο πολύ υποφέρω, όσο πιο πολύ γελάω, ο κίνδυνος απλά αυξάνει την αγάπη μου. Γιατί την οξύνει, της δίνει νοστιμιά. Θα είμαι ο μοναδικός που χρειάζεσαι. Θα ζήσεις τη ζωή πιο όμορφα απ' ότι την ξεκίνησες. Μόνο ένα πράγμα μπορεί να σε ολοκληρώσει. H αγάπη.






And there|Sky|I found
A desert|Over and above|I found|Sky and deserts
And then|I found|Flames

The Reader //photos k

1 σχόλιο:

roadartist είπε...

Το νιώθω.
"Δεν είμαι τρομαγμένος. Δεν είμαι τρομαγμένος για τίποτα. Όσο πιο πολύ υποφέρω"

"Να χαιρετίσω μονάχα τους ψαράδες.
Ένα βλέμμα να ρίξω και να φύγω.
Έτσι.
Χωρίς πολλά πολλά."


......