Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Old lies and fireflies

 
πίνω στα καθημερινά ταξίδια μας


Χθες βράδυ είδα όνειρο πως ήμουν μια όμορφη γυναίκα
Οι καλεσμένοι μόλις είχαν φύγει από το σπίτι μου
Έμεινα με το μικρό μου κοριτσάκι
Κόρη μου σαν να 'ταν
Πήγα να την αγκαλιάσω
Τα χέρια μου έγιναν χέρια κούκλας
Ακίνητα
Τα χέρια ως τον ώμο μια ορθή γωνία
Είδα τα δάχτυλα ενωμένα
Πλαστικά
Να μην μπορώ να αγκαλιάσω πια
Το κοριτσάκι τρομαγμένο άρχισε να κλαίει
Φοβήθηκε
Απομακρύνθηκε από την πλαστική αγκαλιά
Εγώ με κίνηση σπασμωδική
Έπεσα στον καναπέ
Τα χέρια ορθή γωνία
Ψεύτικα


Το κορίτσι και η γυναίκα θέλουν από πάντα να δώσουν τα χέρια





//photos k

2 σχόλια:

vague είπε...

Τα δώσουν-δεν τα δώσουν πάντως, εσύ τα δικά σου να τα βάζεις να γράφουν πιο συχνά τέτοια.
Μπράβο!

Margo είπε...

Θα γίνει.. εννοώ πως σε κάποιο όνειρο κάποτε το κορίτσι και η γυναίκα θα ενώσουν τα χέρια. Γιατί το θέλεις πολύ και θα γίνει! Ίσως από το όνειρο να ξεκινήσει η συμφιλίωση. Αρκεί να είσαι εκεί στ' αλήθεια, μέσα στ' όνειρο και να αλλάξεις το αναμενόμενο.. γίνεται.. δοκιμασμένο;-)

Υπέροχο αυτό που έγραψες! :-)
Πολλά πολλά φιλιά!