Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

F for κορίτσι super ήρωα


στον ουρανό
στα σύννεφα
ανάμεσα στα δέντρα
πάνω στο πιο μικρούτσικο κλαδί
στην πιο δροσερή δροσοσταλίδα
στο πρώτο άνθος της αμυγδαλιάς
στην πινελιά της αγαπημένης μου ζωγραφιάς
στη γραμμή του βιβλίου που υπογράμμισα με μολύβι
καβάλα σε μια πυγολαμπίδα
στον αγρό με τα στάχυα
στο βαθύ μπλε της θάλασσας
στο πιο καλά κρυμμένο κοχύλι
πίσω από το αυτί
-που κατά βάθος μυτερό είναι-
στη ματιά τη λαμπερή
τη σπιρτόζικη
την ιδιαίτερη
τη σκοτεινή / μα τόσο φωτεινή
στη νότα που χοροπηδά μόλις την χαιρετάς

σ' όλα αυτά που σε συναντώ
στο κορίτσι
που ζωγραφίζει αλλόκοτα ουράνια τόξα

τη βαθειά εκτίμηση και αγάπη μου
με μπόλικη αστερόσκονη
(υπόκλιση)



// photo k

4 σχόλια:

ξωτικό είπε...

ήρθα κι εγώ με τα μυτερά μου αυτάκια να συντονίσω την υπόκλιση για όσα ,πολλάαα,κορίτσια φοράνε το κουστουμάκι που ζωγράφισες
(και υπέροχα φοράς)

Καλημέρα άνοιξη !!

k είπε...

άντε επιτέλους! είμασταν άλλα 'ντ' άλλων εδώ!

Καλημέρααα!
:)

ias είπε...

oμολογω πως δεν γνωριζω τι εισασταν εδω μεσα k αλλα εγω γνωρισα μια ωραιοτατη γωνια ή ακομα καλύτερα εναν ωραιοτατο διαδρομο που μου θυμιζει γκαλερι για λίγους και καλους! Οποτε το ποιημα στελνει τις χρωματιστες του ηλιαχτιδες σε αντανακλασεις κι εγω τις χαρηκα επισης. Χαιρετω σε ανοιξη!

Summertime Blues είπε...

κάνε ανάρτηση και γράψε ΟΧΙ!!
Όχι, Η παλιά διεπαφή του Blogger να ΜΗΝ καταργηθεί τους επόμενους μήνες.

Καλό Σαββατόβραδο!