Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Καταστερισμός στον γαλαξία μου

Όλα αυτά που χάθηκαν, έγιναν αστέρια. Έφυγαν πριν, μα μου μιλούν στο τώρα. Η πληγωμένη κασσέτα, ο Chopin, ο Dostoevsky, o Ezra Pound κι άλλοι πολλοι, όλοι όσοι (δεν) ήξερα, σήμερα μου είπαν πως πέθαναν και κάτι τους λείπει.




είμαι η κασσέτα. πέθανα απ' το cd.


όταν οι νέοι σταμάτησαν να ονειρεύονται...


μου λείπει η ησυχία στο πεδίο της μάχης πριν την επέλαση του ιππικού
μου λείπει η κοιμωμένη
μου λείπει όταν ήμουν σίγουρη πως ο κόσμος είναι δίκαιος
μου λείπει το ζώο μέσα μου
μου λείπει η διέξοδος απ'τη ζωή μου

μου λείπει ο έρωτας και οι ηδονές
μου λείπει η διαρκής επανάσταση
μου λείπουν οι άνθρωποι που δεν ντρέπονται να φανερώσουν τα αισθήματά τους δημόσια




η αξιοπρέπεια δεν είναι μια αφηρημένη έννοια


- μπορείς να μας οδηγήσεις σε κάποιο ξέφωτο;
- πάμε από τις λεμονιές.
 



love is a spark* lost in the dark___δεν ξέρω τι θα μου λείψει. φοβάμαι πως όλα...

αποσπάσματα από τον ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ γαλαξία// photo k

3 σχόλια:

κόκκινη κορδέλα είπε...

Αγαπητή Κ σε διάβασα προσεχτικά...το αξιοπερίεργο είναι πως τώρα η τεχνολογία έχει γίνει τόσο πολύπλευρη κι ευαίσθητη που δεν μας δίνει καν τις ίδιες ευκολίες των απλών μα περασμένων τρόπων! Οπότε όλα αυτά που σου λείπουν και λείπουν από όλους μας είναι γραφικά μιας εποχής ρομαντισμού...Το ευχάριστο είναι πως τα αναπλάθεις κρατώντας την ουσία της ποιητικότητας που είναι διαχρονικής αξίας! Άρα τι cd τι κασέτες δεν έχει σημασία πια! Εσύ κι εμείς συνεχίζουμε τον ρομαντικό μας αγώνα ως ήδη νικητές! να είσαι καλά κι οτι να'ναι να γραφεις!

k είπε...

και ξέρεις τι μου έχει λείψει πιο πολύ κόκκινη κορδέλα; ένα γράμμα. ένα γράμμα με μολύβι σε χαρτί...
φυσάει... καλησπέρα

κόκκινη κορδέλα είπε...

κατάλαβα! η αγωνία να περιμένεις με τις μέρες τον ταχυδρόμο...να μην σου έρχεται το γράμμα από την Αμερική, να αργεί το τσέκι..και η αγάπη ν'αργήσει κι αυτή μια μέρα! Δεν ξέρω k... δεν μου έλειψαν οι λάσπες στα δρομάκια, μου έλειψαν όμως οι τριανταφυλλιές που οι άνθρωποι φύτευαν! Κάπου εκεί ανάμεσα ζει η Αλήθεια. Στο μεταξύ της συνήθειας και της αλλαγής. ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥΣ αρκει να τα κοιτάς κατάματα. Να΄σαι καλά.